تا
تومان
از
تومان
  • مشاهده بر اساس :

خرید استون خالص 100% | نحوه استفاده از استون

استون چیست؟

استون یک مایع  الکل دار، بدبو، قابل اشتعال و بی رنگ است که با آب قابل اختلاط است. از این رو به عنوان یک حلال در بسیاری از صنایع مانند داروسازی، زیبایی و بخش های خانگی استفاده می شود. این یک حلال خوب برای الیاف مصنوعی و پلاستیک است، از این رو برای تمیز کردن ابزار، حل کردن اپوکسی های دو قسمتی و حتی سوپرچسب استفاده می شود. همچنین در رنگ ها و لاک ها و در تهیه فلز قبل از رنگ آمیزی استفاده می شود. در صنعت زیبایی، استون ماده اولیه در پاک کننده های لاک ناخن است.

اگر به دنبال راهی سریع و راحت برای دستیابی به بهترین نتایج در پاک کردن لاک روی ناخن خود هستید، استون خالص 100 درصد را انتخاب کنید. این محصول که اساساً مانند کریپتونیت برای ناخن های اکریلیک است.

استون ۱۰۰ درصد چیست؟

استونی است که دارای خلوص بالا میباشد و برای کاشت و ریمو ناخن استفاده می شود. استون خالص هنوز هم موثرترین راه برای پاک کردن لاک ناخن است. اما استون خالص 100% متأسفانه، می تواند پوست و ناخن ها را خشک کند. در حالی که حلال های دیگر نیز وجود دارند اما آنها به خوبی استون های خالص عمل نمی کنند. این بدین معنی است که زمان بیشتری را باید صرف مالیدن روی ناخن ها و پاک کردن انواع لاک ناخن کنید.
 استون 100% خالص برای پاک کردن  انواع کاشت ناخن، لاک ناخن،  لاک ژل، لاک براق و غیره مناسب می باشد. همچنین چسب ناخن را نیز به راحتی پاک می کند. برای ریموو ناخن کافیست کاسه شیشه ای یا چینی را با استون کافی پر کنید تا هر ناخن را کاملا پوشش دهد و مواد کاشت در آن حل شود.
استون حلالی است که در پاک کننده های لاک ناخن یافت می شود. استون سمی نیست، اما در صورت مصرف زیاد خطرناک است. قرار گرفتن ناخن و پوست در معرض استون می تواند ناخن، کوتیکول ها و پوست اطراف آن را کم آب کند. استفاده بیش از حد از استون می تواند ناخن ها را خشک و شکننده کند و کوتیکول ها می توانند خشک، پوسته پوسته، قرمز و تحریک شوند.

خرید استون

استون ۱۰۰ درصد از کجا بخریم؟

لاک پاک کن های سنتی از یک حلال استون و یک ماده چرب مانند لانولین یا روغن کرچک ساخته شده اند. استون با شکستن سریع لاک ناخن و پاک کردن لاک از سطح صفحه ناخن، لاک را پاک می کند. انواع استون از برند ها و مدل های مختلف وجود دارند. تفاوت آن ها در میزان درصد خلوص استون است. انواع استون های خالص 100 درصد و... را می توانید از فروشگاه اینترنتی نیروان تهیه نمائید. مراجعه آنلاین از طریق سایت https://nir-one.com و مراجعه حضوری در شعب کرج و تهران امکانپذیر میباشد.

روش استفاده از استون 100 درصد برای پاک کردن لاک ناخن

با استون خالص می توانید یکی از این دو روش را برای پاک کردن امتحان کنید:

قبل از استفاده از استون 100 درصد ابتدا پوست اطراف ناخن ها را با کرم یا وازلین چرب کنید.

  • خیساندن ناخن در استون: هنگامی که لایه بالایی پولیش را جدا کردید، انگشتان خود را در یک کاسه کم عمق از استون گرم و خالص قرار دهید. مطمئن شوید که ناخن‌هایتان کاملاً در آن فرو رفته و حداقل 30 دقیقه آن‌ها را در کاسه نگه دارید. استون اکریلیک را نرم می کند و به تدریج اکریلیک را ذوب می کند تا حذف لاک آسان تر شده و به راحتی پاک شود. برای گرم کردن استون، بطری را قبل از اینکه داخل کاسه بریزید، زیر آب گرم قرار دهید. از هیچ روش دیگری برای گرم کردن استون استفاده نکنید زیرا استون بسیار قابل اشتعال است.

خرید انواع استون

هشدار:خیساندن ناخن در استون های صد در صد خالص به مدت طولانی برای تجزیه و پاک کردن لاک یا ژل ناخن ایده آل نیست و می تواند باعث تحریکات جدی شود. استون می تواند بستر ناخن، کوتیکول ها و پوست را کم آب کند.

  • روش فویل: اگر می‌خواهید آسیب به پوست خود را کاهش دهید، می‌توانید همان روشی را که ناخن‌کارتان در سالن استفاده می‌کند، امتحان کنید. (شاید از زمانی که لاک ژل خود را خیس می کنید متوجه شوید.) برای این کار، تکه های پنبه را با استون آغشته کرده و مستقیماً روی ناخن بمالید. سپس، ناخن را در فویل بپیچید تا ببندد و حداقل 30 دقیقه آن را در جای خود نگه دارید. چوی می‌گوید: «در اصل مانند خیس کردن ناخن‌ها در استون است، با این تفاوت که لازم نیست تمام نوک انگشت خود را در استون غوطه‌ور کنید.

استون خالص 100 درصد

عوارض استون 100 درصد برای پوست و ناخن

  • استفاده مکرر از آن ممکن است سبب خشکی پوست و ناخن شود.
  • قرار گرفتن ناخن و پوست در معرض استون می تواند ناخن، کوتیکول ها و پوست اطراف آن را کم آب کند.
  • استفاده بیش از حد از استون می تواند ناخن ها را خشک و شکننده کند و کوتیکول ها می توانند خشک، پوسته پوسته، قرمز و تحریک شوند.

آیا تمام لاک پاک کن ها استون دارند؟

استون خالص 100% یک حلال بی رنگ است که در انواع لاک پاک کن ها یافت می شود. با این حال، تمام پاک کننده های ناخن شامل استون نیستند. با این حال، استون موثرترین راه برای از بین بردن لاک ناخن است.

قیمت استون 100 درصد

فروشگاه آرایشی و بهداشتی نیروان با استفاده از سیاست رقابتی در فروش و همچنین حذف حداکثری واسطه ها سعی بر آن داشته بهترین و مناسب ترین قیمت را بر روی محصولات آرایشی و بهداشتی ارائه دهد تا رضایت هر چه بیشتری شما عزیزان را فراهم آورد. همکاران ما در نیروان به صورت آنلاین و حضوری در خدمت شما هستند تا بهترین خدمت رسانی را ارائه دهند. قیمت استون صد در صد در نیروان هم به نسبت رقبا بهترین و ارزانترین قیمت را داراست.